вторник, 28 июня 2011 г.

Wakacyjny romans bez komplikacji

Teraz wstyd Pamiętam, jak byłem oburzony, w odpowiedzi na "prezent", który dał mi starsza siostra w przeddzień wyjazdu na wakacje. Masha naszych okulistów, ale "dar" przedstawiono mi w innym obszarze medycyny. To był opakowania leku w zapobieganiu chorób przenoszonych drogą płciową (STI).

Więc raskipyatilas: "Maryjo, co myślisz o mnie ?!..» A ona odpowiedziała:" Mój drogi, jesteś młoda kobieta wolna. Ponadto normalnie nie odpocząć przez kilka lat. Wszystkie twoje wysokie moralne rozumowanie rozpraszać popiołów tak szybko, jak następny będzie piękna, mądra i delikatny człowiek. I będę się cieszył, gdy to się dzieje.

Jako lekarz mówi: romanse wakacje są korzystne dla zdrowia! To tylko należy pamiętać o zapobieganiu niektórym chorobom, które mogą być doprowadzone od strony południowej, wraz z entuzjastycznie wspomnienia. Po tym wszystkim, nie będzie miał dość czasu, by nauczyć się dobrze ulotne kochanka. Tak, bo problem, należy Geksikon! "

Geksikon - te same leki, że moja siostra dała mi. Geksikon ma szerokie spektrum działania przeciwbakteryjnego.

Jeden czopki dopochwowe, stosowane w ciągu pierwszych 2 godzin po intymności, chroni delikatne ciało kobiety od wspólnych i niebezpiecznych chorób, chorób przenoszonych drogą płciową, takich jak kiła, rzeżączka, rzęsistkowica, chlamydia.

Geksikon opieki wpływa na błony śluzowe, utrzymuje normalny flory pochwy. Ginekolodzy Geksikon często przepisywany do miejscowego leczenia różnych infekcji pochwy, w tym bakteryjnego zakażenia pochwy. Może być stosowany w okresie ciąży i laktacji. Ale w tym przypadku, oczywiście, należy skonsultować się z lekarzem.

Zapoznaj się z lekami, myślałem, że się nieco, ale nadal wprowadzić pakiet w torebce. I wiesz, bardzo przydatne Geksikon. Mary ma rację. I sprawa się stało, i Geksikon był pod ręką w odpowiednim czasie. Więc przywiezione z wakacji wspomnienia tylko przyjemne ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий